Ready to get started?

Get started…

List my placeFind a place

Albion, Ascot, Clayfield, Hamilton & 2 others – Housemates & Roommates

Viewing 1-12 of 222 results
Matilda

Updated

Matilda

Free to message

$180/week24 year old female

Hi, my name is Matilda, I'm 24 years old, currently bartending (yes, I will make household espresso martinis x) and about to graduate my bachelor of Exercise Physiology. I'm looking for a new home and fam, my current lease runs out mid-November, so I'm looking to move October/November. About me: I am a fiend for music festivals, live music, gigs, and a boogie, but realistically that happens like once every few months. Most days you'll catch me on that straight edge; studying hard, bartending, coaching, waking early to surf or swim, and playing water polo. I'm a quiet housemate, and tbh I'm so busy I'm not really home all that often, usually out early and home late due to work/sport/uni commitments. On the rare occasion I am home I'm burning incense and binge watching RuPauls Drag Race while painting. I love exercise; I swim and gym. I also love to travel (lmao cheers COVID). I surf, play guitar/drums, and paint. I have a drum kit, but I rarely play (only if I'm home alone) because it shits people off, so you'll never hear me. I'm your perfect combo of art/music and sporty spice, and I'm always excited to chat about sport, art, music, fashion, travel, gin, beer, drag, cocktails, etc. I've lived in share-houses for the past 6 years, so I know the go. I always keep shared spaces clean, I'm respectful of other peoples possessions and their private space. Always down for a chat or a chill or an adventure, I wanna live somewhere that feels like home with people who feel like family. I like living in a social home, so I don't mind if anyone has mates over for beers on a weekend (within reason, don't throw a rager all night if someone has to get up early the next day, gotta always be mutually respectful). About You: - Someone preferably between ages 22-29, student or professional. - Don’t mind if you smoke or drink or whatever. - Need to be able to tidy up after yourself in common areas. Doesn’t matter how ratchet your room is, as long as the rest of the house is good. - Balance of being social and knowing when to respect each others space. About the Room/House: - Only chasing a HOUSE, not a unit/flat/townhouse - Room unfurnished - Private room - Would prefer built-in robe, but can purchase a wardrobe if need be. - Would prefer my own ensuite/bathroom, but I'm open to sharing If I sound like your kinda gal, shoot me a message and lets catch up for a chat, see if we gel.

Available 1 November 2020